تعویض کندانسور یخچال فریزر دوو در تهران
نوشته شده توسط : lg

تعویض کندانسور یخچال فریزر دوو در تهران

مشکلات رایج کندانسور یخچال فریزر دوو

کندانسور هم مثل سایر قطعات یخچال فریزر دوو ممکن است در طول زمان با مشکلاتی مواجه شود. یکی از مشکلات اساسی و رایج کندانسور یخچال فریزر دوو، کثیف شدن آن می باشد. این قطعه در خارج از دستگاه و در مجاورت عوامل محیطی مثل گرد و خاک و … قرار گرفته است. به همین دلیل ممکن است گرد و خاک و پرز موکت و فرش بر روی سطح آن نشسته و مثل یک عایق، از انتقال گرما به محیط جلوگیری نماید. در اثر بروز این اتفاق فرایند تبدیل گاز داغ به مایع سرد دچار مشکل شده و در نتیجه، در اواپراتور سرمای کمی به وجود می آید. بنابراین آلودگی کندانسور می توان کل سیکل سرمایش یخچال شما را با مشکل مواجه کند.

البته فراموش نکنید که این مشکل مصرف برق یخچال فریزر دوو را نیز به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. نشتی کندانسور یخچال فریزر دوو نیز به عنوان یکی دیگر از مشکلات رایج این محصول شناخته می شود. در این حالت جایی از کندانسور دچار شکستگی یا سوراخ شده و گاز به بیرون نشت پیدا می کند. در هر صورت لازم است که مشکل کندانسور در اسرع وقت برطرف شود

یخچال

انواع کندانسور یخچال فریزر دوو

۱- کندانسور هوایی یا بیرونی که در پشت یخچال فریزر دوو به صورت یک شبکه ی توری مانند می باشد و امروزه این نوع را در یخچال فریزرهای دوو جدید کمتر میبینیم، البته این نوع کندانسور چون با محیط سطح تماس کمتری دارد دیرتر گرد و غبار می گیرد.

۲- کندانسور پاکتی یا مکعبی یا حجمی که در کنار کمپرسور و یا زیر یخچال فریزر دوو تعبیه شده است و حتما این نوع کندانسور باید توسط یک فن خنک شود و گرمای اطراف و درون کندانسور را مکش کرده و به سمت کمپرسور هدایت میکند. این مدل کندانسور یخچال فریزر دوو با محیط بیرونی یخچال فریزر فریزر دوو تماس کمتری داشته در نتیجه بیشتر نیاز به تمیزکردن دارد.

۳- کندانسور درون بدنه ی کابین یخچال فریزر دوو یا کندانسور مخفی این نوع کندانسورها بین ورق و فوم بدنه ی یخچال فریزر دوو قرار دارند، در واقع به دو طرف بدنه ی یخچال فریزر دوو چسبیده اند. در این نوع از کندانسورها بدلیل اینکه بدنه ی خارجی یخچال فریزر دوو حرارت کندانسور را منتقل می کند و بدنه ی یخچال فریزر دوو سطح وسیع و هم سطح رنگی تمیزی دارد، گرد و خاک به ندرت از انتقال حرارت جلوگیری می کند.

 




:: برچسب‌ها: تعویض هیتر یخچال اسنوا , تعویض هیتر یخچال سامسونگ , تعویض یخچال کهنه با نو اسنوا , تولید گسکت یخچال , حذف برد یخچال , خرابی فن یخچال اسنوا ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: